🎶 Hva var den siste julesangen du hørte?

Minstemann gikk pü badet for ü ordne seg for kvelden i gür; "mamma, kan jeg høre pü Rudolph the Red Nosed Reindeer mens jeg ordner meg?" :nissefnis: Sü ja, det er den siste jeg hørte pü, da :knegg: Deilig at vi er en hel gjeng i dette huset som eeelsker jul :hjerte:
 
I gür pü jobb dukket det en sang opp pü spotify lista mi. Jul uten pappa med Stian Thorbjørnsen(staysman)
 
The blessed dawn of Christmas - Harry Connick jr.
Deilig med noe rolig noe pĂĽ morgenkvisten.


 
"Gje meg handa di, ven" av Kurt Nilsen og Helene Bøksle dukket plutselig opp på spillelisten i selskapet jeg var i i kveld. 😄

Er kanskje ikke en julesang sĂĽnn egentlig, men jeg forbinder den med jul pga Kurt.
 
"Carol of the bells" ble plutselig sunget under kveldens Eurovision-semifinale... Mulig det ikke er en julesang, men det er det jeg forbinder den med (sikkert pga Home alone 2)
 
Hørte og hørte, jeg sang selv pü melodien fra "Tre nøtter til Askepott" for 11 minutter siden,
den pü slutten, jeg har lÌrt meg den tsjekkiske teksten. (Nerd... :rødme: :nissefnis: )

Tilføyelse 12.8: Artisten Iveta Bartosova har ogsü versjoner av denne sangen, det ligger pü YouTube.
Dessverre døde hun under triste omstendigheter for noen ür siden...
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp Bunn