Hobbyåret 2022

Status
Stengt for ytterligere svar.
Det går ikke så fort, men det går da fremover på ett vis…
Sorbetcardigan, ensfarga
 

Vedlegg

  • E98BDB68-5DB6-4586-97AB-2F265C3E2638.jpeg
    E98BDB68-5DB6-4586-97AB-2F265C3E2638.jpeg
    515,7 KB · Sett: 4
Jeg har ikke så mye tid til hobby for tiden, men holder så smått på å planlegge julegaver, og så holder jeg på med litt diamond painting innimellom. Holder fortsatt på med Coca Cola-nissen, og det er så seigt. Utrolig mange farger, og mange er veldig like (fem eller seks rødfarger på samme felt liksom), og hjernen min blir helt grøt av å holde på. Tror jeg skal få den på veggen til jul da.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20220927_163317.jpg
    Screenshot_20220927_163317.jpg
    969,9 KB · Sett: 6
Så mye fint i denne tråden siden sist jeg var innom 😍

Jeg har noen strikkeprosjekt på gang.
Strikker på en sommertopp til ei venninne i en fin denimblå farge. Den skal være gave til bursdagen hennes i januar.
Og så er jeg godt i gang med en Ankersgenser til broren min. Tvillingbroren hans skal etter planen få en islender, begge til bursdagen deres i mars.

Har i tillegg en liten babygenser med hullmønster som et lite prosjekt på si, samt en flerfarget restegarngenser i str 2 år der bolen er ferdig. Svært hyppig bytte av tråder har allerede gitt ca 100 trådfestinger, så den er et lite mareritt sånn sett 🤣 Ser imidlertid at jeg ikke har nok garn til å fullføre mønsteret på ermene (det håpløse med å forsøke å bruke helt opp smårester? :vetikke: ),så enn så lenge ligger den bare der frem til jeg har funnet ut av hva jeg gjør.
 
Skikkelig fin restegarngenser, Amaranth :inlove:
Jeg tror jeg hadde kjøpt et nøste med den grønne fargen som er på vrangbordene, og strikket armene i den fargen. Når du nærmer deg slutten av armen, hadde jeg brukt restegarn til å lage noen striper helt nederst før jeg ville avsluttet med grønn vrangbord.

Lykk til :smile:
Håper du deler resultatet til slutt :hjerte:
 
Har begynt på årets julegaver. Lagde personlige julekuler til en familie i år (legger ikke ut bilder på grunn av navn), og noen venninnegaver i dag. :glad: Bildet ble skikkelig dårlig, men lyspærene er altså i glittervinyl, og jeg synes de ble riktig så søte.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20221024_201106.jpg
    Screenshot_20221024_201106.jpg
    684 KB · Sett: 11
Har begynt på årets julegaver. Lagde personlige julekuler til en familie i år (legger ikke ut bilder på grunn av navn), og noen venninnegaver i dag. :glad: Bildet ble skikkelig dårlig, men lyspærene er altså i glittervinyl, og jeg synes de ble riktig så søte.
Hvilken printer har du for vinyl?
 
Jeg har helt glemt denne tråden 😮 så mye vakkert dere har laget!

Jeg har visst ikke tatt mye bilder av min strikk. Men! Fant disse to. En ankers til mini og en til ei venninne av han. De har valgt farger selv. Garnet er eco highland wool fra Viking. Syns det er et veldig deilig garn å jobbe med Screenshot_20221028_183411_Gallery.jpgScreenshot_20221028_183500_Gallery.jpg
 
Jeg har strikket ferdig tre gensere.
Den brune heter Tidløs herregenser og er nr 2 jeg har strikket til mannen av denne. Han har en i grå fra før, og er så glad i den at han nesten har slitt den ut!

Julegenserne er til mannen og meg - hvit til mannen og rød til meg :nissesmil:

Tidløs herregenser brun.jpg Julegensere.jpg
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Tilbake
Topp Bunn