Hobbyåret 2023

Status
Stengt for ytterligere svar.
Julehue: jeg tror det er den jeg har strikket til meg selv også. Og jeg kler den ikke i det hele tatt. Jeg ser ut som en sånn slam-suger som sitter på akvarieveggene når jeg har den på meg. 🙈 Min kollega har den samme, og hun er kjempesøt i den. Men jeg? Jeg kler ingenting... 🙈
Sorry jeg ler 😂🙈
Det er rart med det at vi kler luer, capser mm så ulikt.
 
Julehue: jeg tror det er den jeg har strikket til meg selv også. Og jeg kler den ikke i det hele tatt. Jeg ser ut som en sånn slam-suger som sitter på akvarieveggene når jeg har den på meg. 🙈 Min kollega har den samme, og hun er kjempesøt i den. Men jeg? Jeg kler ingenting... 🙈
Nå måtte jeg le høyt her! :skratte:
Dessuten kjenner jeg meg igjen, det er det samme her. Jeg ser ikke ut med diverse hodeplagg, andre i samme type ser både elegante og snasne ut. For ikke å nevne aviator briller, da ser jeg ut som Zoot fra Muppet Show.
1699787744944.png

Veldig spennende å se hva dere lager, forresten.
Jeg inspireres, men får ikke tiden til å strekke til med det jeg har lyst til å gjøre.
 
At jeg ikke daua da jeg leste kommentaren din @smbr :skratte: Jeg har funnet ut at jeg må ha håret frem slik at det syns, når jeg har luer/hodeplagg - ellers ser jeg lite glup ut :nissefnis:
jeg har nå strikka en til meg selv også. Har bare bilde av den sammen med snuppa sin, så der efår tåle å se den en gang til - den hvite er snuppa sin og den beige er min ;)
Balaklava to stk..jpg
 
Sønnen har flyttet på hybel, så til jul i år får han bla ting han trenger. Gutter er nok ikke så glade for pynteputer, men han trenger noe for å støtte ryggen og da ble det sydd litt. Håper han iallefall blir litt glad for disse (har sydd 2 like)
IMG_4505.jpeg
 
Årets hjemmelagde julegaver. :skål:
Jeg syr jo mest men noen ganger trenger jeg en annen type håndarbeid for å få et avbrekk og gjøre noe helt annet.
I år har jeg strikket Drops design sitt mønster; White Gull Shawl til meg selv og en venninne

Toalettmappe til en venninne:
2.jpg

Litt stor pung til en nabo:
3.jpg

Strikket hals/skjerf:
1.jpg
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Tilbake
Topp Bunn