Hva syns du om denne?

Nissemor

Administrator
Reg.
20 Aug 2007
Innlegg
10.751
Sted
Julehuset
Hva syns du om denne?












Jeg har vurdert å kjøpe den en stund, men er litt i tvil om hva mannen vil si :nissefnis:
Jeg syns han er så søt :hjerte:
 
Søøøt :hjerte: men jeg tror kanskje ikke at den vil falle i smak hos resten av husets befolkning..
 
Her vet jeg mannen hadde digget den,her i huset er det nok jeg som er mer neii til sånt.
 
Hva med denne da?

b


:knegg: :knegg: :knegg: (tuller bare altså... :nissefnis: )
 
Sist redigert:
Skikkelig kult spør du meg :knegg: Altså den første, med hjortens
Jeg tenkte også først at det var en hjort med hårsveis fra 80-tallet :knegg: Måtte studere bildene for å skjønne at det var en lue
Men det hadde aldri fått komme på veggen hos meg altså, selv om jeg syns det var kult
 
De er kule på en litt harry måte. Første tanke var at det skulle jeg ikke ha i mitt hus. Men etter å ha levd med en som ønsket å ha et stort hjortehode på veggen så har jeg litt aversjoner mot hoder på vegg (han fikk henge det i kjellerstua til slutt ;) )

Men å se på en slik hos andre kan funke, på en litt harry måte. Men de må da ta stor plass blant julepynten...

(Det er litt slik som at jeg syntes hvite kjøkkener er pent, men jeg vil likevel ikke ha det selv :knegg: )

Den første altså. Den nederste var bare rar.
 
Haha, jeg tror det hadde vært artig med en kompis på veggen jeg! Sånne "rare"ting passer fint inn hos meg, min mor har dekorert hjemmet sitt etter intriørblader og hinter innimellom til at hun kunne godt ha hjulpet meg litt :knegg:

..Kanskje den kan få slips på til julaften! :nissefnis:
 
Tilbake
Topp Bunn