Julehefter

Kjøper du Julehefter?

  • Ja

  • Nei

  • En sjelden gang


Resultatene er kun synlige etter avstemning.
Jeg kjøper noen bare for kosen og fordi storesøster nå er så stor at hun har glede av å lese selv.

Min pappa solgte julehefter som barn, og har samlet siden den gang det er jo fult mulig å lese de og det gjøres.
Har funnet noen gamle Donald julebøker å de gir også god stemning, er jo ikke noe som er bedre enn jul i Ande-by
 
Nå er det mange år siden vi har kjøpt Julehefter.
Har noen lagret på Boden nede.Må kanskje legge de ut for salg.
Mannen mente vi måtte kjøpe noen i år bare for kosen sin skyld så får se hva det bli til.
 
I år har jeg kun kjøpt ett eneste julehefte! Gidder ikke kjøpe mange når de koster kr 80,- pr stk (eller 79,- da for å være eksakt)
Det juleheftet som er aller mest jul for meg og som gir meg julestemning er nr 91. Stomperud, så det er det jeg har kjøpt i år :hjerte:
 
Jeg har alltid hatt nei, og hvis det ikke kommer neste år? Da spørs det om det blir Julehefte i min Strømpe 🙈 men i år blir det nemi i min og mini skulle få donald, men det Juleheftet har han allerede fått. Så nissen ordna juleaktivitetshefte fra detektivbyrå nr 2 i stedet. Kjøpte flere julehefter før, men det blir dyrt å kjøpe en bunke ja. Så et hver får holde 🙈
 
Jeg har ikke kjøpt i år, men var veldig fristet til å kjøpe Falchs jul. Det er en som setter morsomme nynorske tekster til gamle bilder. Veldig min type humor :knegg: Men innimellom alt annet som skulle kjøpes, så ble det ikke prioritert i år.
 
Fant et hefte jeg kjøpte i fjor. Rakk ikke lese ferdig i fjor, men skal prøve gjøre ferdig i år:love5:Det heter"Juletid" og har en ny historie for hver dag, for hver dato, frem til 24.
 
Tok oss ikke råd til å kjøpe nye julehefter i år. Men vi har en pen samling fra mange år tilbake. Nå leser jeg et "Nr 91 Stomperud" fra 1978! 🙃
 
Vi har ikke kjøpt julehefter de siste 2 årene.. og det er egentlig helt greit kjenner jeg. Syns de koster mer enn de smaker så har gravd frem endel fra tidligere år, så vi leser de heller på nytt :smile:
 
Her leses også gamle hefter.
Det er noen jeg knapt har bladd i,
så de føles nye selv om det ikke står 2023 på dem. :smile:
 
Ikke kjøpt Julehefter i år vi heller.
Dyrt når ett blad koster 80 kr
Har også mange fra tidligere år vi kan ta frem
 
Tok oss ikke råd til å kjøpe nye julehefter i år. Men vi har en pen samling fra mange år tilbake. Nå leser jeg et "Nr 91 Stomperud" fra 1978! 🙃
Julehefter har blitt alt for dyrt, så er ikke hvert år jeg kjøper heller. Men om jeg kjøper, så er det kun ett hefte, og det er Stomperud ~ det er jul for meg :hjerte:
 
Vi kjøpte ikke i år, men fikk i grøtgave av Mamma; Nemi og Jul på Utedassen :knegg:
Tror vi bare slutter og kjøpe fra nå av, får uansett noe av Mamma :inlove:
 
Nemi og Pondus er tradisjon her, i alle fall Nemi. Leser på do 😂 Ligger i haugen med mange tidligere.
 
Tilbake
Topp Bunn