Juleservise til kaffe/middag

Nissemor

Administrator
Reg.
20 Aug 2007
Innlegg
10.787
Sted
Julehuset

Samler/har dere juleservice av noe slag?

Evnt ønsker dere å kjøpe et nytt?
(jada, man kan fint ha flere)

Jeg har (fått) Nisseservise fra Porsgrund (kaffe og middag/bestikk),
men ønsker meg et finere kaffeservise med noen gode kaffekopper

nisse_30.jpg





nisse13.jpg
 
Sist redigert:
Sv: Juleservice til kaffe/middag

Jeg har SÅ lyst på dette serviset "Disneys jul" :glade:

 
Sist redigert av en moderator:
Sv: Juleservice til kaffe/middag

Jeg samler på det samme servicet som NISSEMOR har, bare jeg har middagstallerker, og litt små plukk
 
Sv: Juleservice til kaffe/middag

Mamma Mø skrev:
Jeg har SÅ lyst på dette serviset "Disneys jul" :glade:

Jeg har bare et tips, kjøp det! Det er tusen ganger mer nydelig enn det er på bildene. Kjøpte meg dette for litt siden og fikk alt for kanskje en måned tilbake. For min del er det virkelig verdt pengene. Det er bare så pent.

I tilleg kjøpte jeg med disney pynte figurene med tree't o.s.v Nydelige de og.http://no.pinterest.com/pin/create/extension/
 
Sist redigert av en moderator:
Sv: Juleservice til kaffe/middag

Jeg samler ikke på noen spesielle.
Har 3 forskjellige juleservicekopper til kaffe.
Fikk ett i fjor som jeg kunne ha tenkt meg å kjøpe middagservice til.
 
Sv: Juleservice til kaffe/middag

Jeg har et veldig koselig middagsservice som jeg kjøpte på Nille for 3 år siden til 199,- for 6 middagstallerkener og 6 grøtskåler.
Motivene er pene og nostalgisk med nissmor og nissefar på og de ser ikke "billig" ut. :inlove:
Kaffiservice kjøpte jeg på Europris for 3 år siden til 149,- for tallerken, tefat og kaffekopp til 6 personer.
Det har kristtorn motiv på og er helt ok.
Begge servicer så jeg igjen i fjor også, så det er sikkert mulig å få tak i enda.
Jeg har fått middags og kaffeservice til 12 personer for 700,- :ok:
 
Sv: Juleservice til kaffe/middag

AnnChristin skrev:
Jeg har bare et tips, kjøp det! Det er tusen ganger mer nydelig enn det er på bildene. Kjøpte meg dette for litt siden og fikk alt for kanskje en måned tilbake. For min del er det virkelig verdt pengene. Det er bare så pent.

Hvor mye er med da ? Og hvor mye betalte du for alt sammen ?
 
Sv: Juleservice til kaffe/middag

Nissemor skrev:
Nisseservise fra Porsgrund

Dette samler jeg og på. Har alt bortsett fra kaffeservise. Tror jeg har middagsservise til 12 nå, men ettersom familien stadig vokser er det bare å kjøpe litt nytt hvert år ;)
 
Sist redigert av en moderator:
Sv: Juleservice til kaffe/middag

Mamma Mø skrev:
Jeg har SÅ lyst på dette serviset "Disneys jul" :glade:

Det har vi begynt å samle på ( til minsten). Men vi får 3 sendinger i året, så lenge til det blir komplett.
 
Sist redigert av en moderator:
Sv: Juleservice til kaffe/middag

Bridget Jones skrev:
Jeg har et veldig koselig middagsservice som jeg kjøpte på Nille for 3 år siden til 199,- for 6 middagstallerkener og 6 grøtskåler.
Motivene er pene og nostalgisk med nissmor og nissefar på og de ser ikke "billig" ut. :inlove:
Kaffiservice kjøpte jeg på Europris for 3 år siden til 149,- for tallerken, tefat og kaffekopp til 6 personer.
Det har kristtorn motiv på og er helt ok.
Begge servicer så jeg igjen i fjor også, så det er sikkert mulig å få tak i enda.
Jeg har fått middags og kaffeservice til 12 personer for 700,- :ok:

Har du bilder? Eller skal jeg kanskje stikke innom deg og kikke :knegg:
 
Sv: Juleservice til kaffe/middag

Åh...jeg fant et utrolig flott et :inlove: Men jeg aner virkelig ikke prisen

1.jpg
 
Sv: Juleservice til kaffe/middag

Mamma Mø skrev:
Hvor mye er med da ? Og hvor mye betalte du for alt sammen ?

Er veldig usikker.. Har to betalinger derfra ettersom jeg også kjøpte pyntefigurene, kan sjekke når jeg får neste regning. Også er det mye emr lønnsomt å få alt på en gang, da slipper man å betale frakt for hver sending.
 
Sv: Juleservice til kaffe/middag

Jeg har frokost servise i Nisse fra Porsgrunn.
 
Sv: Juleservice til kaffe/middag

Jehar har kaffe og middagsservise til 12 med kristornmønster. Synes det er enkelt og flott. Kommer nok til å supplere det nå når familien vokser, men tror ikke jeg får tak i akkurat dette.
 
Sv: Juleservice til kaffe/middag

miljo.jpg

Dette serviset kjøpte jeg alle delene til for nesten 10 år siden-bare at det var før det ble så innmari populert-iallefall i min vennekrets-flere av mine veninner har oså skaffet seg det-og det synes jeg jo er litt dumt da,men er jo et flott dyrt service i håndmalt porselen og det har vert kjempe bre-tåler oppvaskemaskin godt.Har 12 av ver kuvert i både middsg og kaffeservicet+ekstra delene som hører til middag og kaffe+et kabaretfat og 2 sildekrukker. Håper folk snart slutter å kjøpe det-for serlig unikt er det ikke-men kansje det kommer til å ha sentimental verdi for barna mine :engel:
 
Sv: Juleservice til kaffe/middag

Det var opphørssalg på Smart Club her så jeg kjøpte middagstallerkener
til 12 stk! Så da blir det julemiddag på fine fat! (kjøpte de aller største)
serviser_porsgrund_VICTORIA%20NISSESERVISE.jpg
 
Sv: Juleservice til kaffe/middag

Utoveren får deler av ett juleservise i tillegg til div. annet fra jobben hvert år, foreløbig har vi grøt og middagstallerkner til 6.
Jeg tror det står Paul Bonner eller noe i den dur på illustrasjonene.
 
Sv: Juleservice til kaffe/middag

Jeg har desverre ikke begynt å samle selv, feirer jul hos foreldrene mine fortsatt, men de har iallefall Nisseserviset og Hjerteserviset til Porsgrund. Jeg syns hjerteserviset er finest, men tror ikke det har vært i salg på en stund...
 
Sv: Juleservice til kaffe/middag

Har disney serviset til middag, og et kaffeservise jeg fikk til jul, hvitt med en stjernekant på.
 
Sv: Juleservice til kaffe/middag

Jeg bruker Platina Saturn fra Porsgrunn Porselen. Dette har jeg komplett. Det er et hvitt service med en lys grå og sølvkant. Veldig nøytralt. bruker masse rødt ved siden :smile:

kaffekopp-m-skal-15-5b8fae29dcbd9.jpg
 
Sist redigert av en moderator:
Tilbake
Topp Bunn