Juletrefotskjuler

Lentry

Delfiakake
Reg.
5 Sep 2012
Innlegg
1.155
Kom ikke på noe bedre betegnelse i farten, men har dere noe rundt som dekker juletrefoten? Etter at vi måtte gå over til kunstig tre ønsker jeg å finne noe slikt, men har ikke funnet en som passer. Vi har stort tre, så de som jeg har sett i bast f eks på Europris eller Nille ble for små.
 
Henger meg på i denne tråden - jeg leter også etter noe slikt. Jeg strever med at jeg ikke er såå fan av de jeg finner, så det er mulig at jeg får noen til å lage en til meg :nissefnis: En fem- eller sekskantet en laget av hobbyplater eller noe slikt tror jeg kunne vært noe! Med mindre noen har flere forslag her inne da. Den fra Hageland er absolutt aktuell for meg :inlove: Så tusen takk for tipset smbr :inlove:
 
Takk for tips smbr, den fra Hageland fant jeg ikke mål på, de fleste blir for små.
En striesekk var en god ide Charlie, hvor kan jeg få tak i det mon tro?
 
Takk for tips smbr, den fra Hageland fant jeg ikke mål på, de fleste blir for små.
En striesekk var en god ide Charlie, hvor kan jeg få tak i det mon tro?
Jeg kjøpte striesekker fra Clas Ohlson i fjor mener jeg. De er veldig store og fine, så det kan være verdt å sjekke ut! Det er riktignok slike til hekker og uteplanter og slikt, så jeg vet ikke om det var helt sånn du tenkte :nissesmil:
 
IMG_0781-2.jpg


IMG_0790-2.jpg

Vil bare tipse om noe som er populært i USA - juletre-skjørt. Jeg sydde et i fjor med familie-initialene.
Men her er det jo mange muligheter :smile:
 
Ikke fått denne fra wish enda. De har mange fine.
0efe7748b25601315131ad78a99c583c.jpg


Sent fra min FRD-L19 via Tapatalk
 
Jeg ønsker meg også en slik - sølvfarget.
Men hvordan vet man hvilken størrelse man skal velge?
 
Den jeg kjøpte etter jul i fjor var kun i en størrelse (så vidt jeg vet). Jeg valgte i hvertfall ingen størrelse. Og jeg må si at da jeg mottok den, var den faktisk større enn jeg trodde. Så jeg er litt spent på å prøve den nå i år... :knegg:

Jeg kjøpte denne:

SB105476c.jpg
 
Her er den jeg la ut screenshot av tidligere. Tror den blir fin rundt juletrefoten [emoji4]
42b91c09530de592bca3e396b253ca1f.jpg


Sent fra min FRD-L19 via Tapatalk
 
Kjempefin under treet [emoji4]
6cf79408f2f00bbb320c40449d5008d3.jpg


Sent fra min FRD-L19 via Tapatalk
 
Slik ser min ut i bruk (og hvis man ser nøye etter kan man i tillegg på venstre side skimte sølvhus, nisse og muffins fra årets julekalender... [emoji6] )
1fb8129b64f4e0e8af7fa3b31ba3b6df.jpg
 
Tilbake
Topp Bunn