Konfekt: hva er favorittkonfekten din

juleengel

Marsipangris
Reg.
26 Sep 2010
Sted
BERGEN
Tenker fortrinnsvis på konfekt i esker, og ikke slike skikkelige snadderbiter man kjøper på sjokoladebutikker enkeltvis.

Selv synes jeg mange av konfekteskene bare har et par bra biter, så jeg foretrekker annen sjokolade. Den eneste som jeg kan si jeg liker, er den lange smale esken til Freia, med nesten bare ren mørk sjokolade.

Hvilken konfekt synes dere smaker best?

Dessert sjokoladen ? Den er farlig god

juleengel

Marsipangris
Reg.
26 Sep 2010
Sted
BERGEN
Sfinx er den beste og kong haakon den værste. Glemmer aldri den julen vi "kostet på oss" en stor kong Haakon, tror over halve esken ble kastet. Så smaken er som baken delt i to:knegg::D

camlin

Nisselue
Reg.
19 Feb 2009
Sted
Harstad
Jeg spiser sjelden konfekt siden jeg er allergisk mot nøtter og det er det jo i over halvparten av bitene. Dessertsjokoladen er den eneste jeg kan spise alle av og den jeg har kjøpt hver jul og påske. Krise! Nå skal jeg inn på Freis sine sider og klage min nød.:ond:

fruIda

Stjerneskudd
Reg.
7 Okt 2012
Sted
Stomperudbygda
Her kjøpes det inn Kong Håkong, og gode ønsker, selv synes vi i dette huset at swinx er en styggedom selv om noen gir oss det i julegave, da har jeg tatt den med på jobben. Det er også annen god sjokolade og søtsaker på bordet her i jula.

Vi kjøper ikke konfekt ellers i året.

Nissemor

Administrator
Reg.
20 Aug 2007
Sted
Julehuset
Jeg har funnet min favoritt konfekt gjennom å ha smakt alt som fantes i fjor
og favoritten er helt klart fersk Quality Street

dee77d4b32607ac5d588540aa761c259.jpg

Sist redigert:

Anna`s jul

Grånisse
Reg.
14 Okt 2012
Oi, den så god ut!! jeg er ikke noe konfektmenneske, men denne skal få komme i hus for en testsmak :smile:

Topp Bunn