Ny vri på 365 days of notes jar?

Sukkertøyfeen

Julenek
Reg.
8 Sep 2017
Innlegg
148
Vet dere hva 365 days of notes jar er?
Jeg har for noen uker siden kjøpt en glasskrukke og ark i mange farger som jeg har kuttet opp i strimler.
Jeg har ikke så mange som 365 da. Jeg har ca 8 farger med 25-30 lapper på hver. Fargene er i alle regnbuens farger.
Hadde egentlig tenkt å ha en masse kategorier for hver farge som: hvorfor du et verdens beste mamma, morsomme ting, sitater, oppmuntrende ord osv.
Men fikk det ikke helt til:dunk:
Dårlig forklart, men håper dere forstår.
Har veldig lyst til å gi henne denne krukken på julaften, så har dårlig tid.
Trenger å tenke helt nytt! Har dere noen ideer? Som ikke tar så altfor lang tid å få til? Har ca 1-2 linjer per lapp.
Noen som skjønner hva jeg mener?
Vil sette stooor pris på hjelp!:hjerte:
Haster!
 
Ingen flere?
Det var akkurat det å finne over 200 forskjellige sitater som ble litt mye og jeg ikke fikk til.
Kan godt ha et tema på krukken.
Noen som har en god løsning??
 
Har du prøvd her: https://www.ordtak.no/
Da er det bare å gå inn og skrive tema i søkefunksjonen. Glede gir 189 treff, Livet gir 288, familie gir 39, mamma/mor gir 11 treff, ordet "bedre" gav 246 treff. Det kan være en grei start for å lese gjennom og plukke de du liker.
 
Du kan jo ha et tema om hva du setter pris på med moren din, og den kan jo inneholde alt fra snill, omtenksom til vasker tøyet mitt, og minner om ting/reiser/skoletid osv dere har opplevd sammen. Mimring er alltid gøy!
 
Tilbake
Topp Bunn