Pynt fra Thomas Kinkade, Painter of light

Nissemann

Snøkrystall
Reg.
14 Nov 2015
Sted
Rett under julestjernen
Som jeg har nevnt opp til flere ganger før er jeg veldig fan av kolleksjonen til Thomas Kinkade, både bilder og diverse pynt. Jeg mener i hvert fall at ingen kunstner klarer å lage like god stemning i bildene sine som ham. Julepynten fra kolleksjonen hans er også helt fantastisk! Alt jeg har fått tak i er fra Ebay, men ser at det begynner å komme mer og mer i butikkene her i landet nå i form av blant annet puslespill og tegnebøker.

Tenkte det hadde vært gøy å se om det var flere som deler sin fascinasjon for ham. Så del gjerne bilder av det du har selv fra kolleksjonen hans eller noe du har sett som du ønsker deg.

Hvert år pleier jeg å kjøpe en julegave til meg selv fra denne kolleksjonen og i år har jeg endelig klart, etter maaaange års samling, å få en komplett samling av hans "Christmas miniature village" :glad: Så i den anledning kan jeg starte med å dele denne samlingen som består av 12 ulike julelandskap. Håper dere nyter det like mye som jeg gjør :hjerte:

Thomas Kinkade er fantastisk! :hjerte: Men jeg har dessverre ingenting fra ham. Ikke et puslespill, engang. Men kanskje en dag...

Elsker Thomas Kinkade :love:

Har kjøpt både julekort, tegne/malebøker, julemalerier, og puslespill av Thomas Kinkade
I fjor laget jeg julekort med Thomas Kinkade sitt maleri som motiv :hjerte:

I Julegledes første utgave av forumet så var det pyntet med et julehus malt av TK i headeren :hjerte:

I Julegledes første utgave av forumet så var det pyntet med et julehus malt av TK i headeren :hjerte:

Her fant jeg bildet av det huset jeg brukte :hjerte:

forest-snow-lights-tree-wallpaper-preview.jpg

Thomas Kinkade: Silent Night (1992)
.

Tilbake
Topp Bunn